Philips запустила в Великобританії рекламну кампанію, яка жартує над прагненням Gillette нарощувати кількість лез у бритвах.
Нагадаємо, що компаній Gillette нещодавно анонсувала бритву Fusion систему в 5-ма лезами . Нова концепція ніжного гоління від Philips протистоїть маркетинговій стратегії збільшення кількості лез від Gillette .
У мережі з'явився вірусний сайт www.quintippio.co.uk - сайт нібито нової системи гоління Quintippio з 15 лезами. Цікаво, що завдяки дизайну та фірмовим кольорам, у бритві однозначно впізнається Gillette .
Творча ідея нового ролика, доступного на сайті, пропонує менше роздратування для шкіри замість більшої кількості лез.
У ролику представляється система для гоління Quintippio з 15 лезами. Бритва з такою кількістю лез виглядає досить безглуздо, тому вона протиставляється новій електробритві Philips CoolSkin , в яку вбудований балон з гелем від Nivea .