Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це ніколи не пізно виправити :)

ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА

Підприємство-виробник гарантує нормальну роботу приладу з дня його придбання за умови дотримання споживачем правил експлуатації та зберігання.

 

Гарантійний термін обслуговування, для різних торгових марок та типів пристроїв, дає різний:

·               для електробритв ТМ "Breetex", ТМ "Новий Харків", "Харків"- 12 місяців

·               для машинок для стрижки ТМ "Breetex", ТМ "Новий Харків" - 12 місяців

·               для сушарок для взуття ТМ "Домовичок" - 24 місяці

·               для щипців для завивки волосся - 24 місяці

 

У разі відсутності дати продажу магазином гарантійний термін обчислюється від дати випуску електробритви.

 

1.     Перед пред'явленням претензій щодо роботи електробритви та здаванням електробритви у гарантійний або післягарантійний ремонт, ножовий блок та тример електробритви повинен бути ретельно очищено від волосся.

2.     Замінюйте пошкоджені чи зношені ножові пари тільки ножовими парами «Новий Харків» відповідної моделі.

3.     За відсутності інформації про наявність авторизованого сервісного центру у Вашому населеному пункті зверніться за телефонами на сайті.

4.     Підприємство-виробник забезпечує оплату за пересилання виробів для гарантійного ремонту на території України.

ВИПАДКИ, НА ЯКІ ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються та претензії виробником не приймаються:

·        із пошкодженою пломбою (гвинт, залитий фарбою) чи порушеною цілісністю голографічного захисного знака.

·        у разі порушення цілісності виробу внаслідок механічних пошкоджень;

·        при пошкодженому мережевому шнурі;

·        у разі порушення вимог інструкцій з експлуатації;

·        при внесенні до приладу технічних змін.

·        (для електробритв) на ножові пари, що зазнали природного зношування або механічних пошкоджень;

 

Усі претензії, зауваження та пропозиції щодо товару приймаються заводом-виробником.

 

При зверненні до сервісного центру необхідно мати:

·               товар із повною комплектацією;

·               оригінальний гарантійний талон;

                         ·               документ, що підтверджує оплату.


icon_viber icon_teleg icon_whatsapp icon_email