Гарантія та Сервісні центри

При зверненні до сервісного центру необхідно мати:

  • товар із повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

ГАРАНТІЇ ВИГОТОВЦЯ


Підприємство-виробник гарантує нормальну роботу приладу з дня його придбання за умови дотримання споживачем правил експлуатації та зберігання.

Гарантійний термін обслуговування, підприємство-виробник для різних ТМ та типів пристроїв дає різний:

  • для електробритв ТМ "Breetex", ТМ "Новий Харків", "Харків", "Харків" - 12 місяців
  • для машинок для стрижки ТМ "Breetex", ТМ "Новий Харків" - 12 місяців
  • для сушарок для взуття ТМ "Домівець" - 24 місяці
  • для щипців для завивки волосся - 24 місяці

У разі відсутності дати продажу магазином гарантійний термін обчислюється від дати випуску електробритви.

  1. Перед пред'явленням претензій щодо роботи електробритви та здаванням електробритви у гарантійний або післягарантійний ремонт, ножовий блок та триммер електробритви повинні бути ретельно очищені від волосся.
  2. Замінюйте пошкоджені чи зношені ножові пари тільки ножовими парами «Новий Харків» відповідної моделі.
  3. За відсутності інформації про наявність авторизованого сервісного центру у Вашому населеному пункті зверніться за телефонами на сайті
  4. Підприємство-виробник забезпечує оплату за пересилання виробів для гарантійного ремонту на території України.

ВИПАДКИ, НА ЯКІ ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ

Гарантійні зобов'язання не поширюються та претензії виробником не приймаються

  • на прилад із пошкодженою пломбою (гвинт, залитий фарбою) чи порушеною цілісністю голографічного захисного знака.
  • у разі порушення цілісності виробу внаслідок механічних пошкоджень;
  • при пошкодженому сполучному шнурі;
  • у разі порушення вимог інструкцій з експлуатації;
  • при внесенні до приладу технічних змін.
  • (для електробритв) на ножові пари, що зазнали природного зношування або механічних пошкоджень;

Усі претензії, зауваження та пропозиції щодо товару приймаються заводом-виробником